מוצרי פרסום
מגוון רחב של מוצרי פרסום, מוצרי קד"מ, מתנות ממותגות לעובדים, מוצרי פרסום ממותגים, מוצרי קידום מכירות, מוצרי פרסום זולים לכנסים, מוצרי פרסום לרכב, גימיקים לכנסים לפרסום ועוד שלל מוצרים לפרסום שיהפכו את תהליך השיווק וקידום המכירות של העסק למוצלח במיוחד. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהתאים לכם מוצרי פרסום לכל מטרה ובהתאם לתקציב הדרוש.
התקשרו עכשיו: 03-6833633 |
מוצרי פרסום
מחפשים מוצרי פרסום ומוצרי קידום מכירות לעסק? הגעתם למקום הנכון. אצלנו בגימקים תוכלו למצוא את כל המוצרים הלוהטים ביותר, אותם ניתן למתג באופן אישי ולהתאים אותם לצרכים הפרסומיים של העסק שלכם. אנו תמיד שוקדים על שיפור השרות וחיפוש אחר מוצרי קד"מ מוצלחים שקולעים בול למטרה.
אנו מאמינים כי מוצרי קידום מכירות ומוצרי פרסום לעסק חייבים בראש ובראשונה להיות מוצרים מוצלחים בפני עצמם. זוהי לא חוכמה להדפיס לוגו ולקרוא למוצר גימיק פרסומי כאשר אין לו שום שימוש. לכן אספנו עבורכם מוצרים שיש להם זכות קיום, מוצרים שמפיקים תועלת עבור מי שמשתמש בהם – אלו הם מוצרים שיש להם ביקוש של ממש ולכן הם מתאימים בתור מוצרי פרסום לעסק. כלומר הם אינם הולכים לפח כמו כל חומר פרסומי אחר. מי שמקבל אותם, לקוח אותם הביתה, לרכב או למשרד ושם הם נשארים ומייצרים מודעות באמצעות נוכחות קבועה.
למי מתאימים מוצרי פרסום?
מוצרי פרסום ומוצרי קידום מכירות מתאימים לכל עסק קטן או גדול. לצורך הדוגמה זוהי יכולה להיות חברת ביטוח ענקית הרוצה להשקיע במיתוג, אך גם מוסך רכב הרוצה להישאר במודעות הלקוחות ומזמין לוחות שנה ועטים ממותגים. פרסום הוא צורך של כל עסק, מכל סוג ובכל סדר גודל – הסוד הוא רק להתאים את המוצר לצרכים ולתקציב של העסק. מסיבה זו אנו מציעים לכם מבחר גדול של מוצרי קידום מכירות ומוצרי פרסום לעסק אשר יכולים להתאים לכל מטרה ולכל תקציב.
מוצרי פרסום לעסק יכולים לעשות את ההבדל בין לקוח חד פעמי לבין לקוח חוזר. למשל אם יש לכם חברה המעניקה שירותי תמיכה טכנית למחשבים, למה שלא תעניקו ללקוחות פד מודפס לעכבר עם מספר הטלפון שלכם? בפעם הבאה שהם יתקלו בבעיה במחשב ישנו סיכוי גבוה שהם יפנו אליכם שוב מכיוון שמספר הטלפון שלכם נשאר להם מול העיניים.
מיתוג אישי
כאשר אנו מדברים על מוצרי קדם (קידום מכירות), ישנה חשיבות גדולה למיתוג האישי. אפשרויות המיתוג האישי שלנו הן מגוונות והן מאפשרות לכם לבנות יחדיו איתנו את מוצר הפרסום האידיאלי עבורכם. אתם בוחרים את המוצר, את הכמות, את הצבעים ואת כל המאפיינים הרלוונטים אשר ישרתו את המטרה. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר מוצרי הפרסום שלנו, המשיכו לעקוב על מנת להתעדכן במוצרים חדשים.
מוצרי קד"מ
מוצרי קד"מ הינם דרך נפוצה כבר עשרות שנים להפצת מסר פרסומי באמצעים זולים, שימושיים ומקוריים, שלא דרך אמצעי פרסום מסורתיים.
שורה ארוכה וכמעט אינסופית של מוצרים הפכו להיות מוצרי קד"מ פוטנציאליים – למעשה, כמעט כל סוג של מוצר פיסי, שיש עליו שטח פנוי להדפסת לוגו או מסר שיווקי – יכול להפוך בקלות רבה למוצר קד"מ.
מה הופך מוצר קד"מ למוצר קד"מ טוב?
מוצרי קד"מ טובים הינם כאלו שבהם יש התאמה בין המוצר עצמו לבין המסר המוטבע עליו, באופן שהמסר "מתכתב" עם אופי ותוכן המוצר; כך שניהם משלימים ומחזקים את אחד את השני.
בנוסף, מוצר קד"מ טוב הינו מוצר שניתן לעשות בו שימוש חוזר ואף שימוש קבוע, על מנת שהחשיפה למסר השיווקי שבו תהיה קבועה ומתמשכת. המחקרים השיווקיים מראים כי אדם צריך להיחשף מספר פעמים לאותו מסר שיווקי לפני שהוא מוטמע ומשפיע על החלטות רכישה.
כמו כן מוצר קד"מ טוב צריך להיות בעל ערך נתפס גבוה, אם במדד השימושיות שלו או במדד האיכות שבו; ככל שהערך הנתפס שלו בעיני המשתמש גבוה יותר, כך גם מידת השימוש במוצר תעלה, וגם מידת ההערכה של המשתמש כלפי מי שהעניק לו את מוצר הקד"מ תעלה.
תכונה חשובה נוספת של מוצרי קד"מ טובים פוטנציאל החשיפה של המסר השיווקי על גבי אותם מוצרים. ככל שהחשיפה הפוטנציאלית לאותו מסר שיווקי גדלה, כך גם יעילות הפרסום עליו תגדל.
מוצרי קד"מ הם אמצעי פרסום מקובל ונפוץ, הניתנים בדרך כלל בחינם. כאן באתר ניתן למצוא אלפי מוצרי קד"מ מעולים, למגוון צרכים ועסקים, העונים בחיוב לכל הקריטריונים של מוצרי קד"מ טובים.
מה היתרונות של מוצרי קד"מ?
מוצרי קד"מ הינם שבירת השגרה בפרסום – אמצעים לא שגרתיים, ולפעמים גם מפתיעים, להפצת מסר פרסומי.
נשאלת השאלה, אחרי עשרות שנים של הפקת מוצרי קד"מ, מה היתרונות של מוצרי קד"מ, והאם יעילותם לא נשחקה לאורך השנים?
התשובה הקצרה היא: לא, יעילותם לא נשחקה.... התשובה היותר ארוכה היא: לא רק שהיא לא נשחקה, היא אפילו גברה.
בעולם דיגיטלי בו מפציצים את כולנו במסרים שיווקיים, דווקא מוצרי קד"מ פיסיים זוכים לבולטות ונכנסים טוב יותר לזיכרון, בהיותם משהו שנית ןלהחזיק ולחוש בידיים.
להבדיל מדרכי פרסום מסורתיות שאיבדו מכוחן, כמו למשל פרסום בעיתונות, פרסום על גבי מוצרי קד"מ שונים, במיוחד אלו שהם שימושיים ובעלי ערך נתפס גבוה בעיני המשתמשים, עובד טוב יותר בחלק מן המקרים מפרסום דיגיטלי – במיוחד מוצרי קד"מ הנמצאים בשימוש קבוע על ידי המשתמשים שבהם, וכאלו שחושפים את המסר השיווקי שעל גבם לעיני קהל רב.
בנוסף מוצרי קד"מ הינם בדרך כלל זולים משמעותית להפקה והפצה ביחס לעלויות של דרכי וערוצי פרסום אחרים – מה שהופך את דרך הפרסום על גבי מוצרי קד"מ למשתלמת במיוחד גם מן הבחינה התקציבית.
למוצרי קד"מ יש בנוסף יכולת לבצע חשיפה ממוקדת למסר השיווקי שלך, או לפעמים להיפך – לבצע חשיפה רחבה לקהל רב לאותו מסר. הכל כמובן תלוי באופי והתוכן של מוצר הקד"מ, האם הוא לשימוש אישי בלבד או הינו גלוי לעיני רבים במשך זמן ממושך.
אין ספק, כאשר בודקים מה היתרונות של מוצרי קד"מ, מגיעים למסקנה כי היתרונות הרבים שלהם יכולים, במקרים רבים, לעלות על היתרונות של ערוצי שיווק אחרים, אשר בדרך כלל יקרים הרבה יותר ועושים עבודה שיווקית ופרסומית פחות טובה.
מה האפקט של מוצרי קד"מ על לקוחות קיימים?
הרבה בעלי עסקים, כאשר הם שוקלים האם להפיץ מוצרי קד"מ מטעמם ובכמה, שואלים מה האפקט של מוצרי קד"מ על העסק שלהם ועל מאמצי הפרסום שלהם.
למרות שזוהי כמובן שאלה חשובה מאוד, ישנה שאלה חשובה הרבה יותר: מה האפקט של מוצרי קד"מ על לקוחות קיימים?
התשובה לשאלה זו כמובן תלויה קודם כל במהות, התוכן והאופי של מוצרי הקד"מ שהלקוחות הללו מקבלים.
אם מדובר במוצרי קד"מ איכותיים וטובים, הנתפסים כך גם בעיני הלקוחות עצמם, אזי האפקט של מוצרי קד"מ על לקוחות קיימים יהיה אפקט חיובי: הם יעריכו מאוד את מי שנתן להם את המוצר, ישתמשו בו שימוש קבוע תוך כדי חשיפה למסר השיווקי על גביו ואף חשיפתו לאחרים – ובמקרים רבים, גם ישתפו את חווית השימוש במוצר לאחרים, במישרין ובעקיפין.
למוצרי קד"מ יכול להיות גם אפקט הפוך על לקוחות קיימים, במקרה שמוצרי הקד"מ שניתנו להם אינם איכותיים – זה עלול לפגוע באמינות ובאיכות המותג שלך, ליצור חוויה שלילית בקרבם שעלולה לקבל תפוצה רחבה גם במעגלים הסובבים את אותם לקוחות קיימים שקיבלו את המוצר הפחות איכותי או הפגום.
לכן, כדי להגביר את האפקט החיובי של מוצרי קד"מ על לקוחות קיימים, חשוב מאוד לוודא כי הם בעלי איכות גבוהה ובעלי ערך נתפס גבוה, כך שחווית השימוש בהם תהיה חיובית ותעודד את המשתמשים להפיץ הלאה את הבשורה החיובית של השימוש באותם מוצרי קד"מ.
כמו בכל דבר בשיווק, חשוב מאוד לטפח חווית לקוח טובה וחיובית, גם באמצעות מוצרי קד"מ – ובכך ליצור אפקט של מוצרי קד"מ על לקוחות קיימים ולקוחות חדשים שיהיה חיובי ומנצח.
איך מוצרי קידום מכירות מסייעים לחזק את המותג?
מוצרי קידום מכירות הינם כלי פרסומי מפתיע, ולפעמים מאוד אפקטיבי, בהעברת מסר פרסומי או שיווקי מטעם מי שמפרסם על גביהם.
אך האם הם מחזקים את המותג אותו הם מפרסמים, ואם כן – איך מוצרי קידום מכירות מסייעים לחזק את המותג אותו הם מפרסמים?
התשובה נמצא בדרך כלל באופן ביצוע המיתוג על מוצרי קידום מכירות: ככל שהמיתוג יהיה מתאים לרוח, האופי והמהות של המוצר, וככל שהמוצר והמסר המשולבים יקלעו לרוח ולערכים של המותג אותו הם מפרסמים – כך יתחזק המותג בעיני הנחשפים למוצרי הקד"מ הללו.
החלק הראשון של המשוואה הוא התאמה בין המסר השיווקי לבין המוצר עצמו: מסר שיווקי המשתמש בתכונות של המוצר עצמו יכול להיות מסר שיווקי חזק, מקורי ובעל פוטנציאל גדול להיטמע בזיכרון של אלו הנחשפים אליו.
כמובן שבהקשר זה רצוי שהמוצר עצמו יהיה איכותי ושמיש, עם אפשרות לשימוש חוזר ואף קבוע, על מנת לחשוף את אותו מסר שיווקי פעם אחר פעם לעיני המשתמשים בו – דרך מצויינת לחיזוק המותג בעיני המשתמשים.
החלק השני של המשוואה הזו היא התאמה בין המסר והמוצר לבין המותג עצמו. על המוצר והמסר המוטבע עליו להתאים לאופי המותג ולערכיו. כך לדוגמא על המוצר להיות שייך לעולם התוכן של המותג אותו הוא מפרסם, או להפגין את אותם ערכים של המוצרים של החברה המתפרסמת על גבו.
גם איכות וערך נתפס גבוה של מוצרי קד"מ יכול לחזק את המותג המתפרסם על גביהם – ערכים אלו יכולים להיות מזוהים עם מותג בעל אותם ערכים של איכות ויוקרה.
ככל שמוצרי הקד"מ יתאימו למסר שעליהם, וככל ששניהם יתאימו לאופי המותג המתפרסם עליהם – כך מוצרי קידום מכירות מסייעים לחזק את המותג שלך.
מהם מוצרי קידום המכירות הפופולאריים ביותר?
מוצרי קידום מכירות הפכו לכלי פרסומי נפוץ כמעט בכל בית עסק, בין אם כמתנה לחגים ואירועים מיוחדים, או כחלק ממסעות פרסום שוטפים בהם באים לידי ביטוי גם מוצרי קידום מכירות שונים.
כאשר מביאים בחשבון את המגוון העצום שישנו לבחירה מבין מוצרי קידום מכירות אפשריים, נשאלת באופן טבעי השאלה – מהם מוצרי קידום המכירות הפופולאריים ביותר?
ובכן, זוהי שאלה מורכבת ותלויה בין היתר בענף והתחום בו נמצא כל עסק השוקל להשתמש במוצרי קידום מכירות לצורך פרסומו.
כאמירה כללית, ניתן לומר כי בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית וחדה בפופולאריות של מוצרי קידום מכירות אלקטרוניים ודיגיטליים, ברוח ההייטק הנגיש לכולנו והממלא תפקיד חשוב בחיי כולנו.
באופן ספציפי יותר, מוצרי קידום מכירות בתחום הסלולר, המקיפים סל גדול מאוד של מוצרים נלווים, הם מאוד פופולאריים כמוצרי קידום מכירות כמעט בכל תחום עסקי במשק הישראלי והעולמי.
ישנם גם מוצרי קידום מכירות פופולאריים בענפים עסקיים אחרים – החל מכלי עבודה שונים, דרך ציוד משרדי מגוון, וכלה בצעצועים, כלי בית ומטבח, וכמובן אביזרים שונים לרכב.
במקרים מסויימים, גם מוצרי קידום מכירות בתחום הפנאי והתרבות יכולים להיות מאוד פופולאריים.
לבסוף, כדאי גם לשים לב לאופנות שונות: לפעמים מוצרי קידום מכירות שונים מקבלים תנופת פופולאריות גבוהה עקב אופנה חולפת כלשהי, מה שמאפשר "לרכב על הגל" של אותה אופנה ולקבל חשיפה רבה.
איך להתאים מוצרי קד"מ לאירוע חברה?
אירועי חברה הינם אירועים מיוחדים בדרך כלל, שמלווים בהפקות גדולות ומושקעות, או לציון מיוחד בשורה של אירועים קטנים יותר.
הם יכולים להתרחש סביב חגים דתיים או לאומיים, והם יכולים להיבנות גם סביב אירועים ספציפיים הקשורים בחברה כגון השקת מוצר חדש, עיסקה חשובה שמשנה את הגורל של החברה לטובה, תאריכים חשובים בתולדות העסק וכד'.
חלק בלתי נפרד מכל אירוע חברה הינו גם מוצרי קד"מ, או מוצרים ממותגים עם הלוגו והמסר השיווקי של החברה עצמה.
חברות רבות מתלבטות בשאלה – איך להתאים מוצרי קד"מ לאירוע חברה?
התשובה לכך תלויה בכמה פרמטרים, כשאחד החשובים שבהם הינו איך לגזור מאופי ומהות האירוע עצמו את התוכן והמהות של מוצרי הקד"מ שיוגשו בו לאורחים.
במילים אחרות, בגוף השאלה עצמה מקופלת ההנחה כי צריכה להיות התאמה בין מוצרי קד"מ לבין אירוע החברה בו הם מוגשים.
התאמה כזאת צריכה להיגזר מהתוכן של האירוע, מהסממנים המובהקים של התוכן הזה – בין אם מדובר בחג, או לחילופין במוצר חדש, על מוצרי הקד"מ לשקף את רוח אותו תוכן כללי של האירוע עצמו, ולחזק את המסר הכללי שלו.
רובד נוסף של התאמה בין מוצרי קד"מ לאירוע חברה מצוי כמובן במסר השיווקי עצמו המצוי על מוצרי הקד"מ: מצד אחד, עליו לשרת את מטרתו העיקרית, שהיא לשווק את המותג המתפרסם באמצעותו; מצד שני עליו להיות מנוסח ומעוצב ברוח האירוע ובהתאם להקשר הכללי של אירוע החברה כולו.
לשם התאמה מירבית בין מוצרי קד"מ לאירוע חברה, חשוב להשקיע בכך מחשבה: גם באופי ותוכן המוצר, וגם באופן המיתוג שעליו. כך תוכלו להתאים מוצרי קד"מ לאירוע חברה בצורה מושלמת!
איך להתאים מוצרי קידום מכירות לכנסים?
כנסים הם לפעמים האירועים השיווקיים המשמעותיים ביותר במחזור המכירות השנתי של חברות, האחראים לנתח גדול מן המכירות וההכנסות של אותם עסקים.
הפגישות, שיתופי הפעולה, המכירות בפועל ויצירת הקשרים – כולם נעשים בהיקף מרוכז וגדול בכנסים מקצועיים, אשר בדרך כלל נבנים סביב נושא או נושאים מסויימים, בתחום או במקצוע מסויים.
בכנסים ישנו אתגר כפול: מצד אחד, כל המתחרים שלך נמצאים גם במתחם, ומתחרים על ליבם וכיסם של לקוחות פוטנציאליים; מצד שני, בכנסים גדולים קל "ללכת לאיבוד" בין מגוון התכנים, הדוכנים והאירועים שבהם, וקל ללקוחות לשכוח שבכלל היית שם.
בדיוק בתוך שני האתגרים הללו נשאלת השאלה – איך להתאים מוצרי קידום מכירות לכנסים?
התשובה לכך מורכבת ולא תמיד פשוטה, אבל הנה כמה כללי אצבע שיכולים לסייע בפתרון האתגר החשוב הזה:
ראשית, על מוצרי קידום מכירות לכנסים להיות מותאמים לאופי של הכנסים עצמם – בין אם באמצעות קשר של תוכן המוצר לתוכן של הכנס, או באמצעות שימושיות המסייעת למקבל המוצר להוציא יותר ערך עבור עצמו מהכנס.
שנית, על מוצרי קידום מכירות לכנסים להיות בעלי ערך נתפס גבוה ככל האפשר, כך שיש לו שימושיות ואיכות גבוהים, ואם אפשר, גם אופציה לשימוש מתמשך או קבוע. ככל שהשימוש במוצר נחשב לאיכותי והוא אינו מתכלה, כך גם האפקט של השימוש במוצר ימשיך לפעול הרבה אחרי שהכנס הסתיים.
שלישית, על מוצרי קידום מכירות לכנסים להיות ממותגים באופן בולט ומקורי, כך שמצד אחד המסר השיווקי יתכתב עם נושא הכנס, ומצד שני הוא יבליט את הפתרונות שהעסק המתפרסם עליו מציע לאחרי הכנס, באופן אפקטיבי וזכיר. המטרה היא בסופו של דבר לגרום למשתמש לזכור שהוא קיבל את המוצר בכנס ולהשתמש בו – גם לאחר הכנס.
טיפ חשוב אחרון, הקשור לכל שאר הטיפים שנזכרו לעיל: אם המוצר לקידום המכירות בכנסים יכול לשקף את המוצר המרכזי של העסק, הן במהות והתוכן שלו, והן במיתוג שעליו – וזאת מבלי לפגוע בהתאמתו לתוכן הכנס עצמו כמובן – בכך תוכלו להתאים מוצרי קידום מכירות לכנסים באופן מושלם!
מה המחירים של מוצרי קד"מ?
מוצרי קד"מ הינם אחד האמצעים האפקטיביים והזולים ביותר להפצת מסר פרסומי, חיזוק מותג ואפילו יצירת פניות ומכירות של ממש באמצעותם לחברה המפרסמת.
בנוסף, הפקה והפצה של מוצרי קד"מ נחשבות מאוד זולות ביחס לאמצעי פרסום מסורתיים יותר, הכוללים רכישת מדיה יקרה על כל המשתמע מכך.
אולם גם בעת שצורת פרסום זו נחשבת לזולה, כל בעל עסק שואל עצמו – מה המחירים של מוצרי קד"מ?
המחירים של מוצרי קד"מ הינם כמובן מגוונים, מגימיקים זולים במיוחד ועד גאדג'טים יקרים מאוד. אבל מה באמת משפיע על המחירים של מוצרי קד"מ?
באופן מאוד ברור, היסוד הראשון של תמחור מוצרי קד"מ הינו זהות ותוכן המוצר. בראש הפירמידה נמצאים מן הסתם מוצרי הטכנולוגיה והאלקטרוניקה למיניהם, כאשר אביזרים בתחום הסלולרי תפסו תאוצה ופופולאריות גבוהים.
בנוסף לענף או התוכן של המוצר, משפיעה על המחירים של מוצרי קד"מ הפסיכולוגיה של השוק – כלומר, מהו הערך הנתפס של אותם מוצרי קד"מ? ככל שהמוצרים הללו נחשבים ליותר יוקרתיים, איכותיים ומורכבים, בדרך כלל גם הערך הנתפס שלהם גבוה יותר, ואיתם גם המחיר שלהם.
נדבך מרכזי נוסף במחירים של מוצרי קד"מ הינו אופי ומורכבות המיתוג הרצוי לך עליהם. ללא כל ספק, הטבעת לוגו ומסר שיווקי על מוצרי קד"מ הינה רכיב חשוב במחירים של מוצרי קד"מ, כאשר ככל שהמורכבות הגראפית וההפקתית של המוצר גדלים, כך גם רכיב המיתוג משפיע יותר על מחירים של מוצרי קד"מ.
אחרון חביב בקביעת המחירים של מוצרי קד"מ, ולא פחות משפיע משאר הפרמטרים, הוא מקום ומרחק הייצור שלהם. למוצרי קד"מ מיובאים יש עלות גבוהה יותר בשל עלויות הייבוא, לעומת מוצרי קד"מ מתוצרת הארץ.
רק לאחר שיקלול כל הפרמטרים הללו, ניתן לקבוע את המחירים של מוצרי קד"מ... למזלך, אין צורך לעשות חישובים מיוחדים: ניתן לקבל הצעות מחיר לכמעט כל מוצר קד"מ אפשרי כאן באתר!
מוצרי פרסום | מוצרי קידום מכירות | מוצרי קד"מ | מוצרי קדם | מוצרי פרסום לעסק